EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 22 2014

Cursos d’Especialització en Ecoturisme de l’EUTDH: Ja s’ha iniciat el període de preinscripció per a la 3a edició

Cursos d'Especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Després de l’èxit de les dues primeres edicions, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) inicia el proper mes d’abril la tercera edició dels Cursos d’Especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura.

Es tracta de dos cursos d’especialització de 100 hores de docència presencial i 50 hores de pràctiques en empreses o institucions, on els participants aprendran els continguts teòrics i pràctics per poder: 1) crear productes i / o empreses ecoturístiques, o bé 2) especialitzar-se en el guiatge de natura.

Els cursos van adreçats a aquelles persones amb experiència en el sector i que volen millorar la seva formació i a aquelles persones emprenedores amb especial interès en aquests àmbits. Estan enfocats per ser eminentment pràctics (s’oferiran pràctiques opcionals en empreses i institucions) i comptaran amb la presència de professors molt experimentats, informació rellevant i actualitzada i un entorn orientat a la interacció amb empreses, administració i professionals del sector.

Més informació i inscripcions a la pàgina web dels Cursos d’Especialització en Ecoturisme i Turisme de Natura de l’EUTDH UAB (cliqueu sobre l’enllaç).

This entry was posted on Dimecres, 22 Gener, 2014 at 18:57 and is filed under ampliació d'estudis, cursos, emprenedoria, empreses, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, practiques, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.