EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 21 2014

Sessió informativa amb empreses especialitzades en pràctiques internacionals

Sessió informativa amb empreses especialitzades en pràctiques internacionals. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El proper dilluns 28 de gener de 2014 , a les 15 hores, es realitzarà una jornada informativa amb empreses especialitzades en la cerca de pràctiques optatives i treballs a l'estranger.

Representants de Sabática , ABC Asia i Travel Work oferiran xerrades als alumnes de l'EUTDH sobre els seus serveis de formació i laborals que gestionen en diverses destinacions internacionals, i com poder accedir a les places que oferten.

Els horaris de les xerrades són:

Travel Work: 15:30 h.

ABC Asia: 16 h.

Sabática: 16:30 h.

Si us plau, confirmeu la vostra assistència a l'e-mail: as.alumni.eutdh@uab.cat

* En funció dels alumnes confirmats la reunió es durà a terme o no.

This entry was posted on Dimarts, 21 Gener, 2014 at 18:56 and is filed under alumnes, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, ofertes laborals, Ponències, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.