EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 20 2014

L’EUTDH UAB assoleix la 3a posició en la competició europea EMCUP 2014

L'equip de l'EUTDH UAB assoleix la 3a posició en la competició europea EMCUP 2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’equip de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona va assolir la 3a posició en la competició EMCUP 2014 on hi van participar 23 Escoles de Turisme i de Gestió Hotelera d’onze països d’arreu d’Europa i que es va celebrar a Amsterdam durant els dies 15 i 16 de gener.

La competició d’enguany versava sobre el turisme i la sostenibilitat, i les nostres representants van haver de crear continguts a través del seu blog i mitjançant les xarxes socials sobre aquesta temàtica (es va mesurar la seva repercussió), a més de crear un video viral i realitzar una presentació davant d’un jurat expert en la matèria.

La primera posició en el concurs va ser per la International University of Applied Sciences Bad Honnef de Bonn (Alemanya), i la segona, la va aconseguir l’Institut für Tourismus -Management, FH Wien der WKW de Viena (Àustria).

Felicitem a les nostres representants Sarah Samsó i Valeria Muscatelo (alumnes del Grau en Turisme), i a la Marta López i Núria Reguera (estudiants dels Graduat en Direcció Hotelera), i al professor Albert Vancells, coordinador de l’equip i responsable de Relacions Internacionals del nostre Centre, per aquesta gran fita aconseguida i deixar a la nostra Escola entre les millores d’Europa.

Tota la comunitat de l’EUTDH ens congratulem d’aquest reconeixement internacional que s’ha aconseguit amb molt treball, esforç, dedicació i constància.

Enhorabona!!!!

This entry was posted on Dilluns, 20 Gener, 2014 at 14:32 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, institucional, Ponències, premis, professorat, Reconeixements, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.