EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

gen. 17 2014

Beca de suport per col·laborar amb el Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries de l’EUTDH UAB

Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries, CIEU. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. Formacio, emprenedoria, emprenedors, creació d'empreses

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries de l’EUTDH-UAB (CIEU) convoca una beca de suport i col·laboració per a titulats de la nostra Escola i també de la UAB que vulguin formar-se en emprenedoria i incorporar-se a l’equip tècnic i acadèmic del CIEU, i ajudar en les tasques d’assessorament i gestió d’aquesta entitat.

La presentació de sol·licituds s’iniciarà el 10 de febrer de 2014 i finalitzarà el 25 de febrer de 2014, a les 17 hores. Cal lliurar-ho a la Secretària de l’EUTDH.

Per conèixer les bases d’aquesta convocatòria de beca, cliqueu sobre aquest enllaç.

This entry was posted on divendres, 17 gener, 2014 at 22:00 and is filed under alumnes, beques, cieu, emprenedoria, ex-alumnes, Màsters i Postgraus, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.