EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 16 2014

Sessió informativa sobre el ‘Frenchman’s Creek Training Program’ a l’EUTDH

Sessió informativa sobre el Frenchman's Creek Training Program. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El proper dilluns 24 de febrer, a les 9 del matí, el sr. Achal Goswami, director executiu del resort de luxe Frechman's Creek presentarà el programa de formació en un seminari a l'EUTDH-UAB. Després del seminari, els estudiants preseleccionats tindran l'oportunitat de ser entrevistats pel sr. Achal Goswami en un Workshop.

Frenchman's Creek Beach and Country Club està situat a Palm Beach (Florida) i és una gran oportunitat per desenvolupar la vostra carrera i adquirir coneixements i experiència per convertir-vos en líders en el sector hoteler.

• SEMINARI : Lliure accés per a tothom interessat.
  • WORKSHOP: Només podran assistir-hi els alumnes preseleccionats de 4rt curs del Grau en Turisme, 3er del Graduat en Direcció Hotelera i els de Màsters i Postgraus .

La reunió i el workshop es duran a terme a l’aula 3.13.

Els candidats interessats heu d'enviar el vostre CV en anglès a la Coordinadora de la Borsa de Treball i Pràctiques Residents de l'EUTDH UAB, Sònia Gil-Gibernau al seu e-mail: Sonia.GilGibernau@uab.cat

La data límit per enviar els vostres CV per assistir a les entrevistes del workshop és fins al dia 13 de Febrer de 2014.

This entry was posted on Dijous, 16 Gener, 2014 at 20:36 and is filed under @nem digit@l, borsa de treball, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, practiques, professionals, Visites, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.