EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 14 2014

Comença la 5a enquesta d’inserció laboral dels Graduats universitaris catalans

Comença la 5a enquesta d'inserció laboral dels Graduats universitaris catalans. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Durant el primer trimestre de 2014 gairebé 28.000 graduats i graduades de les universitats catalanes seran enquestats per conèixer la seva inserció laboral.

Del 9 de gener al 31 de març de 2014, totes les universitats catalanes públiques i privades, a través de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU, www.aqu.cat) que gestiona el projecte, inicien la cinquena edició de l’estudi d’inserció laboral dels titulats del sistema universitari català, estudi triennal (2001, 2005, 2008, 2011) que té com a objectiu principal recollir informació significativa a nivell de titulació per poder millorar els plans d’estudis oferts.

L’enquesta pregunta per l’ocupació (taxa d’ocupació/atur, temps per trobar la primera feina, vies per a la inserció laboral, àmbit laboral, branques d’ocupació, etc.), la qualitat de l’ocupació (si treballen del que van estudiar, funcions que exerceixen, factors de contractació, estabilitat contractual, guanys anuals, satisfacció amb la feina, etc.) i la satisfacció respecte dels estudis realitzats (competències adquirides, utilitat en el lloc de treball, intenció de repetir carrera, mobilitat, etc.).

Entre les quatre edicions realitzades de l’estudi s’han generat més de 50.000 registres, el que significa que Catalunya disposa d’una de les bases de dades més extensa, completa i representativa d’Europa.

Les promocions objecte d’estudis són, entre d’altres, les de Graduats i Diplomats en Turisme que van finalitzar els estudis l’any 2009. Donat que aquest col·lectiu forma part de la població potencialment enquestable, durant aquest trimestre poden ser contactats telefònicament.

Des de l´Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera adscrita a la Universitat Autònoma de Barcelona es demana la participació dels Graduats i Diplomats en Turisme del Centre, a l’hora de donar resposta a aquesta enquesta donada la seva importància, no només per conèixer les dades d’inserció laboral, sinó també per recollir l’opinió sobre la qualitat i satisfacció amb l’ensenyament, amb l’objectiu de millorar els programes formatius que s’ofereixen al sistema universitari català.

This entry was posted on Dimarts, 14 Gener, 2014 at 21:36 and is filed under Esdeveniments, estudis, ex-alumnes, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, institucional, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.