EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 08 2014

Sessions informatives del programa d’intercanvis Erasmus+ 2014-2015

Us informem que les sessions informatives adreçades als alumnes que vulguin fer una estada d’estudis Erasmus durant el curs 2014-2015 tindran lloc el proper dilluns dia 13 de gener a les 12h i a les 15h a la sala de cinema de la Plaça Cívica de la UAB.

Us recordem que les dates de la convocatòria Erasmus+ són del 13 al 26 de gener de 2014 (ambdós inclosos) i que, a més a més, com a novetat, aquest any la UAB participa en el programa NILS que preveu la concessió d’ajuts addicionals als estudiants seleccionats per fer una estada Erasmus a universitats i institucions d’ensenyament superior d’Islàndia, Liechtenstein i Noruega.

Per a més informació, podeu contactar amb el Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells a l’e-mail: albert.vancells@uab.cat; o també visiteu el web de la UAB sobre aquest programa d’intercanvi d’estudis (cliqueu sobre l’enllaç).

This entry was posted on Dimecres, 8 Gener, 2014 at 22:16 and is filed under alumnes, beques, estudis, idiomes, intercanvis, Orientació Universitària, Ponències. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.