EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 19 2013

L’EUTDH impartirà el curs d’especialització ‘Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries’

L'EUTDH impartirà el curs d'especialització sobre Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Curs destinat a persones que tenen algun tipus d'intolerància als aliments independentment del grau, i també a professionals del sector de l'Hosteleria que vulguin donar solucions a possibles clients amb aquestes malalties.

En el curs es facilitarà informació sobre diferents tipus d'al·lèrgies i intoleràncies, es resoldran dubtes i s'establirà un protocol d'actuació, tant a la llar com en el sector de la Restauració.

Aquesta formació es complementa amb un bloc pràctic, en el qual es presentaran i degustaran diferents elaboracions a partir de productes i receptes, principalment, sense gluten i sense lactosa.

Sessió 1.

• Què són les al·lèrgies.

• Informació sobre la intolerància.

• Tipologies d'al·lèrgies i intoleràncies.

• Resolució de dubtes i consultes.

Sessió 2.

• Protocol d'actuació a la llar.

• Protocol d'actuació en restauració.

• APPCC i contaminació creuada.

Sessió 3. Demostració pràctica de cuina amb productes sense gluten.

• Elaboració, presentació i degustació.

Sessió 4. Demostració pràctica de cuina amb productes sense lactosa.

• Elaboració, presentació i degustació.

Sessió 5. Demostració pràctica de rebosteria i pastisseria amb productes sense gluten i sense lactosa.

• Elaboració, presentació i degustació.

Dies: Del 17 al 21 de Febrer de 2014.

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega (Professor de Cuina de l'EUTDH).

Preu del Curs: 125€ (Comunitat UAB).
155€ (Externs UAB).
105€ (Residents de Vila Universitària).

Hores de docència: 15

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

No es reconeixen crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el curs i per efectuar la inscripció, visiteu la pàgina web del Curs d’Especialització ‘Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries’ de l’EUTDH.

O bé, poseu-vos en contacte amb Carme Puigpinós (tel: 93 592 97 12; e-mail: carme.puigpinos@uab.cat).

This entry was posted on Dijous, 19 Desembre, 2013 at 20:38 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.