EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 18 2013

Serveis de les Biblioteques de la UAB durant el període de Nadal

Posted in alumnes, estudis, General |
Serveis de les Biblioteques de la UAB durant el període de Nadal. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Amb motiu de les vacances de Nadal, les Biblioteques de la UAB (inclòs el Centre de Recursos de l’EUTDH) restaran tancats del 21 de desembre de 2013 al 6 de gener de 2014.

Durant aquests dies, restaran obertes:

– La Sala d’estudis de la Biblioteca de Ciències Socials, amb el següent horari:

• Divendres 20 de desembre: tancament a les 24 h.

• Del 21 al 26 de desembre: de 9 a 21 h.

• Del 27 de desembre al 6 de gener: de 7 a 24 h (31 desembre: 7-21 h i l’1 gener: 9-24 h).

– La Sala d’estudis de la Plaça Cívica, amb el següent horari:

• Del 21 al 26 de desembre: tancat.

• Del 27 de desembre al 6 de gener: de 9 a 21 h.

This entry was posted on Dimecres, 18 Desembre, 2013 at 20:32 and is filed under alumnes, estudis, General. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.