EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 17 2013

Estudia i fes pràctiques remunerades al Manhatan Institute of Management de Nova York!

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona t’ofereix la possibilitat de realitzar un semestre d’estudi i de pràctiques al Manhattan Institute of Management de Nova York.

Durant aquest semestre realitzaríeu classes i pràctiques.

Període: 20 abril a 11 d’octubre.

Dirigit a: Alumnes de 3r del Grau de Turisme amb un alt nivell d’anglès i bon expedient acadèmic.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb el Coordinador de Relacions Internacionals de l’EUTDH, el professor Albert Vancells albert.vancells@uab.cat

• Dimecres 18 de desembre, a les 15:00 hores, a l’aula 1.5.

This entry was posted on Dimarts, 17 Desembre, 2013 at 16:56 and is filed under alumnes, estudis, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.