EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 13 2013

Estudia i fes pràctiques remunerades a la University of California Riverside!

Estudia i fes pràctiques remunerades a la University of California Riverside. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB t’ofereix la possibilitat de realitzar un semestre d’estudi i de pràctiques a la University of California Riverside.

Durant aquest semestre realitzaríeu 3 cursos, un a Riverside, un altre a San Diego i un altre curs on-line durant les pràctiques.

Aquests pràctiques remunerades es realitzarien al complex Grand Teton Lodge (Wyoming).

Període: 20 abril a 11 d’octubre.

Dirigit a: Alumnes de 3r de Grau de Turisme amb un alt nivell d’anglès i bon expedient acadèmic.

Per més informació poseu-vos en contacte amb l’Albert Vancells, e-mail: albert.vancells@uab.cat.

Presentacions

• Dilluns 16 de desembre a les 15:00 hores, Aula 1.5.
  • Dimecres 18 de desembre a les 15:00 hores, Aula 1.5.

This entry was posted on Divendres, 13 Desembre, 2013 at 20:08 and is filed under alumnes, Convenis, empreses, estudis, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.