EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 12 2013

Beques de suport per a alumnes de l’EUTDH per col·laborar en les activitats de promoció de l’Escola. Curs 2013-14.

Beques de suport per a alumnes de l'EUTDH per col·laborar en les activitats de promoció de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ofereix 16 Beques de suport a les activitats de promoció de l’EUTDH (Workshop, Simposi, Jornades de Portes Obertes, Saló de l’Ensenyament, etc.) per alumnes matriculats a la Diplomatura de Turisme, al Grau en Turisme, al Graduat en Direcció Hotelera i al Grau en Direcció Hotelera.

El període de lliurament de sol·licituds d’aquestes beques és del 16 de desembre de 2013 al 17 de gener de 2014.

Les bases d’aquesta convocatòria, les podeu trobar en el següent enllaç:

This entry was posted on Dijous, 12 Desembre, 2013 at 20:07 and is filed under alumnes, beques, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.