EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 11 2013

Els alumnes de 2on curs de Direcció Hotelera visiten el creuer de luxe ‘Serenade of the seas’

Alumnes de 2on curs de Direcció Hotelera visiten el creuer de luxe Serenade of the seas. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Els alumnes de segon curs del Graduat en Direcció Hotelera de l’EUTDH van realitzar una sortida d’estudis a les instal·lacions del creuer de luxe ‘Serenade of the seas’ de la Companyia Royal Caribbean, el passat 27 de novembre de 2013.

La visita va ser guiada per un resposanble de Royal Caribbean Cruises España que va explicar tots els detalls de la gestió i funcionament d’aquest tipus d’allotjament i transport, a més d’oferir dades sobre el turisme de creuers i el paper rellevant de Barcelona com a destinació. La coordinadora de la titulació, la professora Beatriz Santolalla, també hi va ser present, juntament amb la professora Maria José Poza, acompanyant als 24 alumnes que van anar a la terminal marítima del Port de Barcelona.

*Fotografia gràcies a Samuel Guillén.

This entry was posted on Dimecres, 11 Desembre, 2013 at 21:05 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, professionals, professorat, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.