EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 04 2013

Lliurament del IV Premi CIEU-EUTDH 2013 a la idea més emprenedora

Premi CIEU a la idea més emprenedora. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El Centre d'lniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB (http://cieu.eutdh.cat ) celebrarà el dia 16 de desembre, a les 17 hores l'acte de lliurament del “IV Premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora 2013” . L'esmentat acte tindrà lloc a l'aula 0.2 i oferirà un reconeixement (un premi monetari i d'altres sorpreses) als/les estudiants més emprenedors/es de l'EUTDH i també de la resta de la UAB (un premi per l'EUTDH i un altre per la resta de la UAB).

L'objectiu fonamental d'aquest esdeveniment és el de fomentar l'esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària en general, i en particular de l'EUTDH. D'aquesta manera, el jurat, format per reconeguts acadèmics en l'àmbit de l'empresa i l'emprenedoria, tindrà en compte el grau d'innovació de la idea de negoci, la possible implementació de l'esmentada idea en la creació d'una empresa a curt o mig termini (la seva viabilitat tècnica i econòmica) i les característiques de l'emprenedor o de l'equip fundador.

Esteu convidats i convidades a assistir-hi!!!

This entry was posted on Dimecres, 4 Desembre, 2013 at 18:22 and is filed under alumnes, cieu, emprenedoria, empreses, Esdeveniments, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.