EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 02 2013

Una alumna d’últim curs de Filologia Anglesa col·labora amb l’EUTDH realitzant tasques de traducció

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Pràctiques d'idiomes, anglès, english

En aquest primer semestre del curs 2013-2014, l’EUTDH torna a rebre la col·laboració en pràctiques d’una alumna de l’últim curs de la titulació de Filologia Anglesa per ajudar en la traducció de material promocional i informatiu de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, i també de continguts del seu web corporatiu. En aquesta ocasió, es tracta de l’alumna Nuria Arenas Molero, qui realitza aquesta tasca, sota la supervisió del professor d’anglès del nostre Centre, Roger Nicholson.

This entry was posted on Dilluns, 2 Desembre, 2013 at 21:45 and is filed under alumnes, Convenis, General, idiomes, institucional, practiques, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.