EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 29 2013

Els alumnes de 3er curs de Direcció Hotelera visiten l’Hotel W Barcelona

Els alumnes de 3er curs de Direcció Hotelera visiten l'Hotel W Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Els alumnes de 3er curs del Graduat en Direcció Hotelera de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB han realitzat una visita d’estudis, avui divendres 29 de novembre, a les instal·lacions de l’ Hotel W Barcelona en el marc de les assignatures de “Gestió de Qualitat” i “Gestió Pràctica Comercial i Atenció al Client” impartides pels professors Víctor Giménez i Sònia Gil-Gibernau, respectivament.

Els estudiants han tingut l’ocasió d’escoltar i comentar les últimes tendències del sector amb professionals de primera línia d’aquest establiment hoteler pertanyent al Grup Starwood. La visita s’ha portat a terme en un ambient informal, i la proximitat dels nostres amfitrions ha servit perquè els alumnes poguessin formular preguntes vinculades amb la realitat que està experimentant el sector hoteler.

L’Hotel W Barcelona forma part de la marca W Hotels caracteritzada per agrupar establiments avanguardistes, amb dissenys arquitectònics i d’ambients singulars, que cerquen l’equilibri entre la comoditat, la bona atenció al client i les amenitats excepcionals de cada destinació turística on s’ubica cada hotel W. Destaca el servei i oferta culinària dels seus prestigiosos restaurants.

This entry was posted on Divendres, 29 Novembre, 2013 at 21:00 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.