EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 26 2013

Serveis d’assessorament i formació en restauració de l’EUTDH UAB

Serveis d'assessorament i formació en restauració de l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Des de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB volem a ajudar a posar en funcionament nous projectes empresarials vinculats al camp de la restauració a tots els empresaris i emprenedors que necessitin assessorar-se a l'hora de posar en marxa el seu negoci, o aquells que necessitin realitzar canvis importants en la seva empresa, tant des d'aspectes més estratègics, operatius, com d'altres més pragmàtics, per millorar la seva situació, evolució i posicionament.

El nostre Centre disposa de professionals multidiscilplinars del sector turístic i hoteler que poden aportar la seva visió, els seus coneixements i experiència per fer que el seu projecte vagi a bon port i pugui assolir els seus objetius.

En aquest sentit, l'EUTDH pot oferir-vos assessorament en els següents camps:

• Plans d'empresa en l'àmbit de la restauració.
  • Noves obertures d'empreses.
  • Canvi d'oferta gastronòmica.
  • Implementació del sistema de qualitat i mediambiental.
  • Ampliacions de negoci.
  • Distribució d'espais i ambientació.
  • Presència a internet i a les xarxes socials.

També oferim formació de qualitat i especialitzada en tots els camps de la restauració. L'EUTDH porta més de 15 anys ensenyant als futurs professionals del sector coneixements teòrics i pràctics imprescindibles per al desenvolupament d'una carrera exitosa, i fomentant l'esperit emprenedor i empresarial.

Organitzem cursos especialitzats fets a mida per a empreses de restauració en:

• Gastronomia.
  • Reposteria.
  • Enologia i tast.
  • Cocteleria.
  • Cuina per celíacs i altres intoleràncies alimentàries.
  • Manipulació d'aliments.
  • Idiomes per a professionals de la restauració.

Oferim formació amb bonificació per la Fundació Tripartita .

I altres cursos sota demanda en funció de les necessitats que tinguin les empreses del sector.

Responsable del servei:

José Luis Garcia Vitorio
Professor EUTDH UAB
Responsable dels Serveis d'Assessorament i Formació en Restauració
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
e-mail: joseluis.garcia@uab.cat

Podeu sol·licitar informació, sense cap tipus de compromís a:

Carme Puigpinós
Secretària de Suport de Serveis d'Assessorament i Formació en Restauració
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
e-mail: carme.puigpinos@uab.cat
tel. 93 592 97 12

This entry was posted on Dimarts, 26 Novembre, 2013 at 20:15 and is filed under emprenedoria, empreses, professionals, professorat, qualitat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.