EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 22 2013

Alumnes de Direcció Hotelera visiten l’EIBTM 2013

Els alumnes de 3er curs del Graduat en Direcció Hotelera de l’EUTDH UAB van visitar ahir l’EIBTM 2013 en el marc de l’assignatura “Gestió i pràctica comercial i atenció al client”, acompanyats per la professora d’aquesta matèria, Sònia Gil-Gibernau.

Aquesta fira internacional, que s’ha celebrat a Barcelona del 19 al 21 de novembre al recinte firal de Gran Via, ha acollit a més de 15000 professionals del sector MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions) i a 3100 expositors de l’àmbit del turisme de reunions.

Durant la celebració d’aquest important esdeveniment, s’han realitzat diverses conferències per parlar de la situació actual del sector i les seves noves tendències. Els alumnes de l’EUTDH van assistir a una d’aquestes ponències.

This entry was posted on Divendres, 22 Novembre, 2013 at 22:02 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Ponències, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.