EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 18 2013

L’empresa Würth col·labora amb l’EUTDH amb material de restauració

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’empresa de productes de restauració Würth es va posar en contacte recentment amb l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB per establir possibles col·laboracions en projectes de restauració i formació amb el nostre centre universitari.

Fruït d’aquesta cooperació, l’empresa Würth ha fet una important donació de material de restauració d’alta qualitat per poder utilitzar-lo a les classes pràctiques dels cursos de gastronomia i cuina que organitza periòdicament el nostre Centre.

En la imatge de dalt podeu veure una mostra dels estris facilitats per Würth, que es faran servir en les elaboracions que es prepararan a l’aula de demostració de la nostra Escola.

En aquesta aula, es realitzen principalment les classes magistrals de cuina i els cursos d’especialització de la nostra Escola.

Agraïm a Würth el seu interès i la seva generositat per afavorir que la docència pràctica en gastronomia i restauració que s’imparteix a l’EUTDH millori al poder treballar amb materials de primera qualitat.

This entry was posted on Dilluns, 18 Novembre, 2013 at 19:19 and is filed under empreses, General, institucional, professionals, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.