EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 15 2013

L’EUTDH imparteix el curs d’especialització de ‘Cuina de Nadal’ reconegut amb 1.5 crèdits ECTS

Curs d'especialització de Cuina de Nadal. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Aquest curs d'especialització és una proposta per oferir aquest Nadal, una sorpresa gastronòmica a les nostres taules, dirigit a persones que els hi agradi la cuina, o que vulguin ampliar els seus coneixements per oferir un bon menú de Nadal o per aquests dies de festes nadalenques.

TEMARI

Sessió 1.

– Elaboració d'aperitius.

– Minimitzar plats principals per convertir-los en aperitius.

– Presentació, elaboració, reciclatge.

Sessió 2.

– Entrants clàssics.

– Entrants de temporada. / Plats festius.

– Treure un rendiment òptim.

Sessió 3.

– Peixos i marisc de Nadal.

– Elaboracions clàssiques i festives.

Sessió 4.

– Carns de Nadal.

– Plats per sorprendre.

Sessió 5.

– Postres de Nadal, no només torrons.

– Postres lleugers i econòmics.

Treball de Camp. Elaboració del menú de Nadal i explicació dels plats escollits.

Dies: Del 9 al 13 de Desembre de 2013

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega (Professor de Cuina de l'EUTDH)

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
155€ (Externs UAB).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Reconegut amb 1.5 crèdits de lliure elecció

Per a més informació sobre el curs i per efectuar la inscripció, visiteu la pàgina web del Curs d’Especialització de ‘Cuina de Nadal’ de l’EUTDH.

O bé, poseu-vos en contacte amb Carme Puigpinós (tel: 93 592 97 12; e-mail: carme.puigpinos@uab.cat).

This entry was posted on Divendres, 15 Novembre, 2013 at 22:25 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.