EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 14 2013

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries convoca el ‘IV Premi a la idea més emprenedora 2013’

Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries, CIEU. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El Centre d’lniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (ubicat a la planta baixa de l’edifici de l’EUTDH; e-mail: cieu.eutdh@uab.cat) ha iniciat novament al mes d’octubre les seves activitats pel curs 2013-14, amb l’ànim de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària en general. Específicament, es pretén treballar pels membres de l’EUTDH, en el context d’una permanent adaptació per satisfer les necessitats d’innovació del sector empresarial turístic i hoteler o similar.

El CIEU, creat com a resposta a la creixent demanda dins del sector turístic de professionals ben formats, amb capacitat d’assumir nous reptes i de gestionar empreses turístiques i hoteleres en un entorn sotmès a canvis constants, ha estat des dels seus inicis una entitat que ha transmès, a més de coneixements, actituds favorables cap a l’emprenedoria. Dels esforços per tal de fomentar l’esperit emprenedor entre els estudiants, professorat i personal d’administració i serveis, han sorgit en els darrers anys diferents projectes d’innovació docent dirigits a desenvolupar l’emprenedoria a més de fomentar la innovació i les relacions amb el sector empresarial, i celebrar diferents activitats, com ara premis a la millor idea emprenedora, seminaris i conferències de forma periòdica, a més de formar part de la xarxa Inicia per a la Creació d’Empreses.

En aquest nou curs que tot just comença, el CIEU amb el seu equip d’experts en emprenedoria, continuarà proporcionant informació, assessorament i formació a les persones que vulguin engegar una iniciativa empresarial, oferint cursos i seminaris relacionats amb la millora de les competències emprenedores, a més d’analitzar l’activitat emprenedora des de l’àmbit de la UAB. En aquest sentit, el proper dilluns 16 de desembre a les 17.00h es celebrarà el “IV premi CIEU-EUTDH a la idea més emprenedora”.

L’acte oferirà un reconeixement a les idees més emprenedores dels estudiants, tant de l’EUTDH com de la resta de la UAB. Concretament, en l’edició d’enguany hi haurà dues categories de premis: una pels estudiants de l’EUTDH i una altra pels estudiants de la resta de la UAB. Els guanyadors de cadascuna de les categories rebran un premi de 450 euros com a reconeixement de la seva idea de negoci.

El jurat, format per reconeguts acadèmics en l’àmbit de l’empresa i l’emprenedoria, tindrà en compte, els següents factors: L’esperit i caràcter emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es tindrà en compte la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

This entry was posted on Dijous, 14 Novembre, 2013 at 22:23 and is filed under alumnes, cieu, emprenedoria, empreses, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, premis, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.