EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 13 2013

Dóna el teu suport a les alumnes de l’EUTDH que participaran a l’EMCUP 2014!

Alumnes de l'EUTDH a l'EMCUP 2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB torna a participar a l’EMCUP, competició entre Escoles de Turisme i Gestió Hotelera a nivell europeu, que es celebrarà durant el 14 i 15 de gener de 2014 a Amsterdam.

Aquest any el nostre equip està format per les alumnes del Graduat en Direcció Hotelera, Marta López i Núria Reguera, i les del Grau en Turisme, Valèria Muscatelo i Sarah Samsó.

Una de les proves de la competició és la realització d’un video sobre el turisme sostenible i el respecte als recursos naturals i al medi ambient, temàtica de l’edició d’enguany. Recent sortit del forn, aquí podeu veure la proposta audiovisual del nostre equip:

Us animem a seguir el nostre equip al twitter @emcupeutdh2014, al facebook Emcup.Eutdh, a l’instagram EmcupEutdh, a Google+ i al blog: http://emcup2014eutdh.blogspot.com

This entry was posted on Dimecres, 13 Novembre, 2013 at 22:24 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, idiomes, institucional, Mitjans de Comunicació, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.