EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 12 2013

La formació que necessites per ser un bon guia acompanyant de turisme nacional i internacional!

Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional, Guia de Ruta. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. Centre d'Estudis Prat. Escola Superior de Turisme de Barcelona

El proper mes de desembre s’iniciarà una nova edició del ‘Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional (Guia de Ruta)’ impartit per l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB juntament amb el Centre d’Estudis Prat i l’Escola Superior de Turisme de Barcelona.

La quarta edició del curs compta amb més pràctiques reals, tant en autocar como a peu, a més del circuit turístic de final de curs a on els alumnes demostren tot el que han après durant el curs.

La incorporació laboral a les agències majoristes i touroperadors dels alumnes d’aquest curs és actualment de més del 70%.

Infórma’t al nostre web.

Grups reduïts i beques per als alumnes de les entitats promotores.

Últimes places! Sol·licita una entrevista personal amb la coordinació del curs a l’e-mail: justi.hidalgo@uab.cat o jhidalgo@fundacioprat.com

This entry was posted on Dimarts, 12 Novembre, 2013 at 20:52 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.