EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 11 2013

Els alumnes de 4rt del Grau en Turisme visiten dos dels vaixells insígnia de la companyia Royal Caribbean

Posted in alumnes, empreses, Visites |
Alumnes de 4rt del Grau en Turisme de l'EUTDH visiten vaixells de Royal Caribbean. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Dins de les activitats pràctiques programades a l’assignatura de quart de Grau en Turisme, de “Transports, Logística i Distribució”, s’han realitzat les visites a dos dels vaixells insígnia de la naviera Royal Caribbean aprofitant la seva escala a Barcelona.

Els dies 10 i 19 d’octubre, dividits en dos grups, degut al gran nombre d’alumnes i l’impossibilitat per seguretat i logística de fer les visites tots junts, es van visitar els vaixells, ‘Serenade of the Seas’, amb una capacitat de 2.300 passatgers, atracat al port de Barcelona per iniciar un creuer pel Mediterrani amb la majoria de passatge nordamericà, i el ‘Adventure of the Seas’, amb una capacitat de 3.100 passatgers i que feia escala a Barcelona amb la majoria de passatge anglès provinent de Southampton, amb una ruta circular per tot el litoral espanyol.

En les dues naus, personal de Royal Caribbean van acompanyar als alumnes per totes les instal·lacions dels vaixells mostrant els serveis que els passatgers podien gaudir i explicant totes les característiques que en la comercialització del producte ‘creuers’ s’han de tenir en compte per satisfer al màxim als demandants d’aquest turisme en apogeu.

Una de les dades que més va cridar l’atenció dels alumnes va ser la informació referent a què un 80% de les reserves de producte ‘creuer’ es feien mitjançant les agències de viatges; cosa que feia deduïr que la intermediació no està actualment en decadència, tot el contrari; i s’han de buscar especialitzacions, com és el producte ‘creuer’, per desenvolupar noves oportunitats de venda.

Les visites es van completar amb una conferència que un expert en creuers va realitzar a l’aula el passat 25 d’octubre de 2013.

This entry was posted on Dilluns, 11 Novembre, 2013 at 16:40 and is filed under alumnes, empreses, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.