EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 07 2013

Publicació de l’obra ‘El impacto de China en el mundo iberoamericano’ amb la subvenció de l’EUTDH

El impacto de China en el mundo iberoamericano. Obra subvencionada per l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Recentment, el Centre d’Estudis i Recerca sobre l’Àsia Oriental de la Universitat Autònoma de Barcelona ha publicat l’obra “El impacto de China en el mundo iberoamericano”, sota la direcció del Dr. Zhou Minkang, Coordinador del Màster Oficial ‘Unió Europea – Xina: Cultura i Economia’ que l’EUTDH co-organitza juntament amb aquesta institució.

Aquesta obra, en què la nostra Escola hi ha participat subvencionant la seva edició, recull les ponències de diversos experts i acadèmics al voltant de les relacions actuals i futures de la gran potència xinesa amb Espanya i l’Amèrica Llatina des de l’àmbit econòmic, polític, social, cultural i lingüístic. Aquestes comunicacions es van realitzar durant el I Congrés Iberoamericà d’Estudis Xinesos, que es va celebrar a Barcelona, durant els dies 25 i 26 de juny de 2012.

La publicació tracta temes com els canvis de poder mundial i el lloc que ocupa la Xina i els països de l’Amèrica Llatina en el sistema internacional; com el país asiàtic s’està obrint a l’exterior i com està portant a terme el seu creixement econòmic; les relacions de cooperació entre aquestes dues zones geogràfiques; com es desenvolupen les seves relacions diplomàtiques, i com hi ha un interès creixent amb el coneixement de la cultura i l’idioma xinès, entre altres aspectes.

Podeu consultar aquesta obra al Centre de Recursos de l’EUTDH i a les biblioteques de la UAB.

This entry was posted on Dijous, 7 Novembre, 2013 at 19:04 and is filed under articles, institucional, Obres, Ponències, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.