EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 06 2013

Alatria i l’EUTDH t’apropen als cursos d’especialtizacio de cuina per celíacs

Alatria només sense gluten i l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB organitzen un conjunt de cursos d’especialització destinats a persones amb intolerància al gluten o a familiars i amics relacionats amb persones que pateixen la malaltia celíaca, i que volen oferir i elaborar receptes de gastronomia i reposteria sense fer servir ingredients que portin aquesta proteïna.

Es donarà informació de quines precaucions s’han de prendre per preparar aquest tipus d’elaboracions i es comprovarà que no és tan difícil ni complicat de fer-ho.

No es necessiten coneixements previs de cuina, només ganes d’aprendre.

Els cursos que es realitzen són els següents (per informació més detallada, inscripcions, preus… cliqueu sobre l’enllaç de cada curs):

Per a més informació, contacteu amb:

Sra. Carme Puigpinós
Secretària de la Coordinació dels Cursos d’Especialització
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
e-mail: carme.puigpinos@uab.cat
tel. 93 592 97 12

This entry was posted on Dimecres, 6 Novembre, 2013 at 20:05 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.