EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 05 2013

Presentació de l’obra ‘Nuevos horizontes en la gestión del turismo’

Nuevos horizontes en la gestion del turismo. Presentacio obra per dra. Gerda K. Priestley. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

En el marc de la celebració de la Inauguració del curs 2013-2014 de l’EUTDH, el passat dimecres 30 d’octubre de 2013, es va realitzar la presentació de l’obra ‘Nuevos horizontes en la gestión del turismo’ a càrrec de la Dra. Gerda K. Priestley, una de les directores d’aquesta publicació.

Aquest llibre ha comptat amb la col·laboració de diversos professors i investigadors del nostre centre universitari que han realitzat les seves pròpies aportacions en referència al sorgiment de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC) en el sector turístic i hoteler, i com aquestes l’estan transformant, i estan dibuixant noves maneres de gestionar aquest sector rellevant de l’economia nacional.

A més, aquesta obra s’ha publicat per commemorar el 15è aniversari dels estudis en Turisme a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Aquí podeu veure un video de la presentació d’aquesta publicació a càrrec de la Dra. Gerda K. Priestley.

This entry was posted on Dimarts, 5 Novembre, 2013 at 21:14 and is filed under articles, empreses, institucional, Mitjans de Comunicació, noves tecnologies, Obres, professionals, professorat, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.