EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 04 2013

Nova edició del curs d’especialització ‘Pastisseria per a casa’ amb reconeixement d’1 crèdit ECTS

Si t’agrada el dolç i no abarques més que l’elaboració del pa de pessic de la recepta de iogurt, o només compres compulsivament productes de pastisseria industrial o ja preparats, ara tens l’oportunitat d’aprendre a realitzar postres per posar-hi una mica més de dolçor a la teva vida.

El curs d’especialització ‘Pastisseria per a casa’ va dirigit a totes aquelles persones que sentin especial devoció pels dolços. Es realitzaran diverses elaboracions de pastisseria tradicional i artesanal, i també d’altres de l’anomenada ‘pastisseria moderna’ (o ‘postres al plat’ ), consistent en l’adaptació de diferents tècniques tradicionals a les més noves tendències de reposteria.

Sessió 1. Varietats de pa de pessic.

• Es veuran els pans de pessic més empreats en l’actualitat, amb l’objectiu d’apreciar les diferències existents i les múltiples utilitzacions per a cada un d’ells.

Sessió 2. Postres fetes amb pa de pessic.

• Es realitzaran dos pastissos d’estil tradicional, un braç de gitano i la introducció del pa de pessic en una postre de plat.

Sessió 3. Cremes, farçits i mousses .

• Es treballaran els farçits, les cremes de pastisseria i diverses mousses aplicades a l’elaboració tradicional i a les postres portades al plat.

Sessió 4. Petit-fours .

• Els alumnes s’endinsaran al món delicat i suculent dels petit-fours. En la restauració actual,el petit-four és un acompanyament deliciós que se serveix en el moment del cafè, amb molta diversitat en el seu color, textura i forma i que és molt apreciat per als paladars més exigents.

Dies: Del 25 al 29 de Novembre de 2013

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega (Professor de Cuina de l’EUTDH)

Preu del Curs: 120€ (Comunitat UAB)
155€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 15

Lloc: Aula de Demostració de l’EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Reconeixement d’1 crèdit de lliure elecció.

Per a més informació sobre el curs i per efectuar la inscripció, visiteu la pàgina web del Curs d’Especialització ‘Pastisseria per a Casa’ de l’EUTDH.

O bé, poseu-vos en contacte amb Carme Puigpinós (tel: 93 592 97 12; e-mail: carme.puigpinos@uab.cat).

This entry was posted on Dilluns, 4 Novembre, 2013 at 18:05 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.