EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 31 2013

La Fundació Kontrast i l’EUTDH renoven la seva col·laboració amb el ‘Programa Estudiants de Tercer Cicle del Tercer Món’

La Fundació Kontrast i l'EUTDH renoven la seva col·laboració amb el Programa Estudiants de Tercer Cicle del Tercer Món. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

La Fundació Kontrast juntament amb l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, l’Escola de Postgrau i la Fundació Autònoma Solidària de la Universitat Autònoma de Barcelona participen per tercer any consecutiu en el ‘Programa Estudiants de Tercer Cicle del Tercer Món’ en el qual es dóna suport a alumnes del Tercer Món sense recursos, en aquest cas del Marroc, per a què disposin de la possibilitat de realitzar estudis de postgrau en universitats catalanes.

D’aquesta manera l’EUTDH concedeix a l’alumne, amb aquest conveni, la possibilitat de realitzar el ‘Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments’.

This entry was posted on Dijous, 31 Octubre, 2013 at 19:10 and is filed under alumnes, beques, estudis, Màsters i Postgraus. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.