EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 30 2013

Alumnes internacionals ‘In’ i ‘Out’ de l’EUTDH per al curs 2013-2014

Alumnes Internacionals de l'EUTDH per al curs 2013-2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. UAB

Com cada any acadèmic, hi ha alumnes internacionals que fan una estada d’un semestre o un any sencer al nostre Centre (estudiants ‘In’) gràcies als programes ‘Sòcrates-Erasmus’ i ‘Propi’. Aquest curs tenim 47 alumnes d’intercanvi que conformen una petita ‘ONU’, de diferents procedències com Corea, Xina, USA, Puerto Rico, Lituània, Itàlia, Alemanya, Àustria, Holanda, Bèlgica, Grècia, Finlàndia, França, Anglaterra i Dinamarca.

Per altra banda, també hi ha alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB que han marxat a l’estranger d’intercanvi d’estudis (estudiants ‘Out’). En aquest cas, tenim 17 alumnes que han anat a França, Bèlgica, Canadà, Xina, Holanda, Finlàndia, Irlanda, Anglaterra i Portugal a complementar la seva formació turística i hotelera rebuda a la nostra Escola i millorar els seus nivells d’anglès, francès i alemany, principalment.

This entry was posted on Dimecres, 30 Octubre, 2013 at 21:19 and is filed under alumnes, estudis, idiomes, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.