EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 29 2013

‘Nuevos horizontes en la gestión del turismo’, nova publicació de l’EUTDH per commemorar el 15è aniversari dels estudis en Turisme a la UAB

Nuevos horizontes en la gestión del turismo. Publicació. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Per commemorar el 15è aniversari dels estudis en Turisme a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, s'ha publicat aquest any 2013, l'obra "Nuevos horizontes en la gestión del turismo" .

Aquesta publicació ha estat dirigida pels doctors Gerda K. Priestley i Francesc Romagosa, i ha comptat amb la col·laboració de diversos professors i investigadors del nostre centre universitari que han realitzat les seves pròpies aportacions en referència al sorgiment de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC) en el sector turístic i hoteler, i com aquestes l'estan transformant, i estan dibuixant noves maneres de gestionar aquest sector rellevant de l'economia nacional.

Entre els continguts del llibre, hi podem trobar el fenòmen de l’expansió de les TIC en el món del turisme, a més d'anàlisis d'algunes de les noves tendències al voltant de la gestió turística, tan fortament influenciada per l'aplicació de les TIC i altres estratègies d'innovació aplicades a la gestió d'empreses, destinacions i al sector en general. També es presenta l'evolució de les noves tecnologies implantades a les empreses del sector turístic, en especial, a les pioneres que les van implementar en els seus processos (les vinculades amb el subsector del transport, en la compra i venda de bitllets on line ), entre altres.

A més l'obra, fa referència a què gràcies a les noves tecnologies l'accés a la informació és més a l'abast per al client potencial, que interactua, més que mai, amb les empreses i agents del sector gràcies a les xarxes socials i als llocs webs, i de forma immediata, mitjançant els seus smartphones o tablets . En aquest sentit, també en un dels capítols es mostra el disseny d'un pla de comunicació i màrqueting perquè la comunicació entre empresa i turista potencial sigui exitosa i s'ofereixin les informacions que demani l'usuari perquè acabi de decidir-se en comprar un producte turístic o triar una destinació turística determinada.

Altres capítols estan més enfocats a les noves tendències en la gestió del creixement empresarial, principalment, de la indústria hotelera. S'analitzen els factors condicionants i les estratègies que s'apliquen per assolir aquest creixement. Altres episodis, estan més centrats en estudiar la importància de les marques en la promoció turística de destinacions i productes i com a través de les TIC es pot amplificar la difusió d'aquesta promoció i reforçar la marca.

Actualment, hi ha exemplars d'aquesta obra disponibles al Centre de Recursos de l'EUTDH per a la seva consulta, però també, en podeu adquirir a la Secretaria de l'EUTDH, a un preu de 5.20 euros (per alumnes, professors i personal de l'EUTDH), i al preu de 10.40 euros (per a la comunitat externa de l'EUTDH). Aquests preus inclouen l'IVA.

També el podeu comprar on line, tot clicant sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 29 Octubre, 2013 at 15:55 and is filed under Esdeveniments, institucional, Obres, professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.