EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 25 2013

Noves incorporacions i nomenaments del professorat de l’EUTDH per al curs 2013-2014

Professorat EUTDH. Incorporacions i nomenaments per al curs 2013-2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Amb l’arribada del curs acadèmic 2013-2014, s’ha incorporat nou professorat a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona per oferir docència d’alta qualitat als estudiants matriculats al nostre Centre.

Tot seguit, us facilitem un llistat de les incorporacions de docents per al Grau en Turisme, el Grau en Direcció Hotelera i el Graduat en Direcció Hotelera, i les assignatures que imparteixen:

Grau en Turisme

• Direcció Comercial (3er Curs): Albert Saló.

• Comercialització informatitzada (4rt Curs): Carme Ruiz.

• Tercera llengua estrangera (Francès I) (4rt Curs): Geneviève Roubira.

Grau en Direcció Hotelera

• Fonaments del sector turístic i hoteler (1er Curs): Carme Ruiz.

• Economia de l’empresa (1er Curs): Eduardo Rodes.

• Dret (1er Curs): Montserrat Iglesias.

• Alimentació, higiene i seguretat alimentària (1er Curs): Emili López.

Graduat en Direcció Hotelera

• Alimentació, dietètica i higiene dels aliments (2on Curs): Emili López.

• Gestió i pràctica d’allotjament (recepció i pisos) (2on Curs): Sònia Gil-Gibernau.

• Gestió i pràctica comercial, atenció al client (2on Curs): Sònia Gil-Gibernau.

• Anàlisi territorial del turisme (3er Curs): Joan Carles Llurdés, (a partir del novembre, Francesc Romagosa).

• Restauració (assignatura bianual) (3er Curs): José Luís García.

• Màrqueting d’hotels (assignatura bianual) (3er Curs): Joan Valls.

Donem la benvinguda als nous professors a l’EUTDH i els hi desitgem un curs acadèmic molt profitós.

This entry was posted on Divendres, 25 Octubre, 2013 at 18:16 and is filed under estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.