EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 21 2013

Reunió informativa sobre el Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional (Guia de Ruta)

Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional (Guia de Ruta). Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

S’iniciarà una nova edició del ‘Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional (Guia de Ruta)’ per al proper mes de novembre de 2013, i l’ESCOTUR (l’Escola de Comunicació Turística de Barcelona, nom amb què es coneix l’unió de l’Escola Superior de Turisme, juntament amb el Centre d’Estudis Prat i l’EUTDH-UAB) celebren una reunió informativa per parlar del funcionament i desenvolupament d’aquesta formació als futurs nous alumnes interessats en cursar-la.

Concretament, aquesta sessió es portarà a terme el dimecres 23 d’octubre de 2013, a les 19 hores, a la seu del Centre d’Estudis Prat (carrer Roger de Llúria, nº97) de Barcelona. Cal que les persones que desitgin assistir-hi, confirmin la seva presència a: info@fundacioprat.com

This entry was posted on Dilluns, 21 Octubre, 2013 at 9:41 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Orientació Universitària, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.