EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 17 2013

Celebració de l’acte d’inauguració del Curs 2013-2014 de l’EUTDH UAB

Inauguració del curs 2013-2014. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El dimecres 30 d'octubre de 2013, a les 12:30 h . es celebrarà la Inauguració del Curs 2013-2014 de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'acte es durà a terme a l'Hotel-Escola Campus.

El Sr. Marc Rodríguez, Director General del Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) impartirà la lliçó inaugural titulada "El paper de Barcelona en la internacionalització d'esdeveniments".

Us hi esperem!!

This entry was posted on Dijous, 17 Octubre, 2013 at 11:16 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, institucional, Ponències, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.