EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 15 2013

Alumnes de l’EUTDH participaran a la competició europea EMCUP 2014 representant la nostra Escola

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB torna a participar a l’EMCUP, competició entre Escoles de Turisme i Gestió Hotelera a nivell europeu, que es celebrarà durant el 14 i 15 de gener de 2014 a Amsterdam.

Aquest any el nostre equip està format per les alumnes del Graduat en Direcció Hotelera, Marta López i Núria Reguera, i les del Grau en Turisme, Valèria Muscatelo i Sarah Samsó.

Us animem a seguir-nos al twitter @emcup14eutdh, al facebook Emcup.Eutdh. i a l’instagram EmcupEutdh

This entry was posted on Dimarts, 15 Octubre, 2013 at 17:02 and is filed under alumnes, Esdeveniments, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, institucional, intercanvis, premis. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.