EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 11 2013

Adjudicades les beques de suport per col·laborar en la gestió de la biblioteca de l’EUTDH durant el curs 2013-14

Posted in alumnes, beques, biblioteca, General |
Centre de Recursos. Biblioteca. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

La Direcció de l’EUTDH es va reunir fa uns dies per seleccionar les dues persones encarregades d’ajudar a les tasques de gestió i funcionament del Centre de Recursos (biblioteca) de la nostra Escola durant aquest curs acadèmic 2013-2014. L’elecció de les becàries s’ha realitzat en funció del seu expedient acadèmic, renta familiar i disponibilitat horària per desenvolupar la seva col·laboració.

Finalment, les alumnes escollides han estat Maite Carrero i Valeria Muscatelo, estudiants de tercer i quart curs, respectivament, del Grau en Turisme de l’EUTDH – UAB.

Aprofitem l’ocasió, per informar-vos de l’horari d’atenció i obertura de la petita biblioteca especialitzada en matèria turística, hoteleria i restauració del nostre Centre, durant aquest primer semestre és:

• Dilluns: De 9 a 19 hores.

• Dimarts: De 12 a 19 hores.

• Dimecres: D’11 a 19 hores.

• Dijous: De 9 a 15 hores i de 16 a 19 hores.

• Divendres: De 9 a 15 hores i de 16 a 18:30 hores.

Esteu convidats i convidades a venir a consultar les obres que necessiteu i fer prèstecs. El personal del Centre de Recursos us assessorarà i ajudarà en les vostres cerques bibliogràfiques per trobar la informació que us faci falta.

This entry was posted on Divendres, 11 Octubre, 2013 at 19:44 and is filed under alumnes, beques, biblioteca, General. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.