EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 08 2013

L’EUTDH i PREDIF ofereixen el curs ‘Turisme accessible i atenció al client amb discapacitat o altres necessitats diverses’

Curs de Turisme Accessible i atenció al client amb discapacitat o altres necessitats diverses. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB. PREDIF

L’EUTDH juntament amb PREDIF (plataforma d’àmbit estatal que representa i realitza programes a favor de les persones amb discapacitats físiques) organitzen, amb la col·laboració del Real Patronato sobre Discapacidad i la Fundación Vodafone, el curs ‘Turisme accessible i atenció al client amb discapacitat o altres necessitats diverses’, que es portarà a terme a la nostra Escola durant els dies 14 i 15 d’octubre de 2013.

Es tracta d’un curs 10 de hores de durada per millorar l’atenció oferida a les persones amb discapacitat en els establiments i destinacions turístiques; així com oferir eines per a auto-diagnosticar l’accessibilitat dels establiments turístics, gestionar el seu manteniment i posar en marxa actuacions de millora.

Destinataris del Curs:

• Estudiants de les titulacions de turisme o altres carreres vinculades de diferents cursos.

• Professionals del sector turístic de les administracions públiques locals i/o empreses turístiques locals.

Aquesta formació serà impartida per Carlos Albánez Iglesias, arquitecte i tècnic de l’Àrea d’Accessibilitat Universidal de PREDIF; i Elena López de los Mozos, treballadora social i Coordinadora de Projectes Socials de PREDIF.

Tot seguit, us mostrem el programa d’aquestes jornades:

Dilluns, 14 d’octubre de 2013

• 16:00 h. Lliurament de documentació i inauguració.

• 16:15-17:00 h. Què és el turisme accessible?.

• 17:00-17:45 h. Impacte dels hàbits turístics de les persones amb discapacitat en el sector turístic.

• 17:45-18:15 h. Descans.

• 18.15-19.45 h. Atenció al client amb discapacitat i amb necessitats diverses.

• 19:45-20:45 h. Activitat pràctica: ‘Posa’t al meu lloc’.

Dimarts, 15 d’octubre de 2013

• 16:00-17:30 h. Taula rodona: Bones pràctiques de Turisme Accessible a Espanya.

• 17:30-18:00 h. Legislació bàsica d’Accessibilitat i Turisme Accessible d’obligat compliment.

• 18:00-18:30 h. Descans.

• 18:30-20:00 h. Com millorar l’accessibilitat dels recursos turístics?

• 20:00-20:30 h. Com organitzar activitats turístiques accessibles?

• 20:30-21:30 h. Activitat pràctica: Com fer un autodiagnòstic d’accessibilitat i oferir la informació al client de forma correcta?

Inscripció Gratuïta.

Per realitzar la inscripció al curs, heu d’enviar el formulari que trobareu en enllaç emplenat a l’e-mail: elopez@predif.org.

Tots els participants rebran un certificat d’assistència.

This entry was posted on Dimarts, 8 Octubre, 2013 at 20:16 and is filed under @nem digit@l, cursos, empreses, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.