EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 07 2013

2a edició dels Cursos d’Especialització en Ecoturisme en 2 formats: intensiu i extensiu

Cursos d'especialització en Ecoturisme. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. EUTDH UAB

Després de l’èxit de la primera edició, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) inicia el proper mes de novembre la segona edició dels Cursos d’especialització en Ecoturisme, aquesta vegada en dos formats diferents (intensiu / extensiu) i amb més hores de docència.

Es tracta de dos cursos d’especialització de 100 hores de docència presencial i 50 hores de pràctiques en empreses o institucions, on els participants aprendran els continguts teòrics i pràctics per poder: 1) crear productes i / o empreses ecoturístiques, o bé 2) especialitzar-se en el guiatge de natura.

Els cursos van adreçats a aquelles persones amb experiència en el sector i que volen millorar la seva formació i a aquelles persones emprenedores amb especial interès en aquests àmbits. Estan enfocats per ser eminentment pràctics (s’oferiran pràctiques opcionals en empreses i institucions) i comptaran amb la presència de professors molt experimentats, informació rellevant i actualitzada i un entorn orientat a la interacció amb empreses, administració i professionals del sector.

El primer dels cursos té un format intensiu, d’un mes de durada i tindrà lloc el mes de novembre de 2013. Aquest curs té l’al·licient que vol comptar amb la participació de persones de l’estat i d’Amèrica llatina, pel que es preveu un intercanvi d’experiències molt enriquidor.

El segon dels cursos tindrà un format extensiu, amb una docència d’una tarda per setmana i una durada entre desembre de 2013 i juny de 2014.

Més informació i inscripcions al:

Web dels Cursos d’Especialització en Ecoturisme de l’EUTDH UAB (feu click sobre l’enllaç).

Podeu escoltar les opinions de la Karina Behar* i d’en Lluís Albero*, alumnes de la primera edició dels curs valorant la seva experiència i com s’ha dut a terme aquesta formació, en els següents videos:

*Els hi volem agraïr la seva col·laboració desinteressada en la realització d’aquests videos.

This entry was posted on Dilluns, 7 Octubre, 2013 at 20:25 and is filed under alumnes, cursos, empreses, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.