EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 04 2013

Modificacions, ampliacions i anul·lacions de matrícula del 1er semestre 2013-14

Modificacions, ampliacions i anul·lacions de matrícula del 1er semestre 2013-14. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Període de modificacions, ampliacions o anul·lacions de matrícula per als estudis en Turisme i Direcció Hotelera a l'EUTDH UAB. Primer semestre del curs 2013-2014.

Presentació de sol·licituds fins a l'11 d'octubre de 2013 .

Data límit de resolució: 21 d'octubre de 2013

Tots els alumnes interessats haureu de tramitar les sol·licituds a la Secretaria de l'EUTDH UAB .

This entry was posted on Divendres, 4 Octubre, 2013 at 17:14 and is filed under alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.