EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Oct 03 2013

Sessió informativa sobre el ‘Postgraduate Diploma in Hospitality Management’ de la University of California Riverside a l’EUTDH

Ampliació d'estudis als EEUU. University of California Riverside. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El proper dilluns 7 d'octubre de 2013es realitzarà una xerrada informativa sobre el 'Postgraduate Diploma in Hospitality Management' de la University of California Riverside, universitat americana amb la qual l'EUTDH té conveni d'intercanvi internacional d'estudis des de fa diversos anys.

Aquesta sessió comptarà amb la presència de Bronwyn Jenkins-Deas, Assistant Dean a la University of California Riverside.

La reunió es portarà a terme de 10:15 h a 11:00 hores a l'aula 1.5. de la nostra Escola.

L’assistència és obligatòria per qui vulgui participar en aquest programa d'intercanvis d'estudis.

Per a qualsevol dubte o consulta, poseu-vos en contacte amb el Director de Relacions Internacionals de l'EUTDH, el professor Albert Vancells ; e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dijous, 3 Octubre, 2013 at 16:14 and is filed under alumnes, ampliació d'estudis, estudis, ex-alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, intercanvis, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.