EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 19 2013

Convocatòria de Beques de suport al Centre de Recursos i a l’Associació d’ExAlumnes, Pràctiques Internacionals i Borsa de Treball de l’EUTDH

Beques de col·laboració de l'EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Del 12 al 27 de setembre es podran lliurar les sol·licituds per obtenir una beca de col·laboració amb diferents àrees de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera per al curs 2013-2014. Concretament, en aquesta nova convocatòria d’ajudes, l’EUTDH ofereix 2 beques per col·laborar en les tasques de gestió, préstec i manteniment del Centre de Recursos (biblioteca) de l’Escola, en els torns de matí o tarda.

Per altra banda, l’EUTDH concedirà també una beca de suport a la gestió i promoció de l’Associació d’Ex-alumnes, Pràctiques Internacionals i Borsa de Treball del Centre, que es podrà sol·licitar a la Secretaria durant aquest mateix període.

Aquestes beques van destinades a estudiants matriculats en aquest nou curs en els estudis de Turisme i Direcció Hotelera o en els màsters i postgraus de l’EUTDH.

Les bases d’aquestes convocatòries, les podeu trobar clicant sobre els següents enllaços:

This entry was posted on Dijous, 19 Setembre, 2013 at 20:10 and is filed under alumnes, beques, biblioteca, borsa de treball, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.