EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 13 2013

Preinscripció al Curs pont al Grau en Turisme de la UAB per als diplomats i diplomades en Turisme (retitulació)

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB a partir de la creació del Curs Pont d'Adaptació al Grau dóna l'oportunitat a tots els diplomats i diplomades en Turisme d'assolir el títol de Grau en Turisme d'una forma que faciliti compatibilitzar les tasques professionals amb els estudis. Amb aquest objectiu en aquest curs 2013-2014 s’ofereix un nou format de curs que permetrà compaginar estudis i treball o altres ocupacions.

Els estudiants hauran de cursar i superar un total de 54 crèdits ECTS del pla d'estudis del Grau de Turisme.

El curs s'estructura de la següent manera:

• El Curs Pont d'Adaptació al Grau s'impartirà amb un format semi-virtual.

• Les sessions presencials es faran els divendres tarda.

• El Curs Pont d'adaptació al Grau s'iniciarà el dia 18 d'octubre de 2013 (pendent de confirmar) .

• La durada i temporalització de les assignatures dependrà de la seva tipologia, dels crèdits i del semestre en que s'imparteixi.

• L'assistència a les sessions presencials de les assignatures, per tal de poder ser avaluades, haurà de ser, com a mínim, del 80%.

• S'oferirà per adaptar-se a les condicions personals dels estudiants la possibilitat de matricular-se només d'una part del curs.

• Es donarà la possibilitat de combinar assignatures del grup específic del curs pont amb les classes presencials dels grups del grau convencional, per facilitar el seguiment del curs.

• El preu del crèdit del curs Pont d'adaptació al Grau serà de 78,52€. L'import es pot fraccionar.

Nota important: Aquest curs d'adaptació s'oferirà fins el curs acadèmic 2014-2015.

Codi

Assignatures Obligatòries d'Adaptació

Grup

Segona llengua estrangera III (Francès)

Primera llengua estrangera III (Anglès)

Habilitats en el sector turístic

Habilitats directives i de comunicació

Planificació estratègica de l'empresa turística

Pràcticum II

Treball final de Grau

Accés al curs Pont d'adaptació al Grau

L'accés al curs Pont el poden sol·licitar tots aquells estudiants que estiguin en possessió del Títol de Diplomat/da en Turisme.

Els estudiants que desitgin retitular-se, prèviament, hauran de tramitar la preinscripció per a l'ingrés a la oficina d'Orientació Universitària.

Aquesta sol·licitud s'ha de formalitzar per internet al portal Accesnet , a l'apartat Preinscripció Universitària (https://accesnet.gencat.cat ) .

La notificació de l'assignació de plaça es fa a través del propi portal i del Centre.

Terminis de preinscripció universitària 2013-2014

Convocatòria de setembre (única)

Del 1 al 3 d'octubre de 2013.

Per a més informació sobre preinscripció universitària:

Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat
Via Laietana, 2
Telf.: +34 93 223 03 23 / +34 93 223 25 91
E-mail: accesnet.cur@gencat.cat

Cost de la formació

El preu del crèdit del curs pont d'adaptació al Grau serà de 78,52€. L'import es pot fraccionar.

Per a més informació

Us podeu posar en contacte amb:

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Edifici Blanc. Vila Universitària.
Campus de la UAB
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
tel. 93 592 97 10
e-mail: eutdh@uab.cat
web: www.eutdh.cat

This entry was posted on Divendres, 13 Setembre, 2013 at 16:57 and is filed under cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Grau de Turisme, normativa, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.