EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 10 2013

Nova edició del curs d’especialització ‘El món del cava i el tast’ de l’EUTDH, amb reconeixement de crèdits

El món del cava i el tast. Curs d'Especialització. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB proposa la realització d'aquest curs enfocat a l'estudi i tast del cava i les seves variants. Es realitzaran diverses sessions en les quals es desenvoluparan mètodes d'elaboració, tècniques de tast, es mostraran diferents productes i es realitzaran comparacions d'aquestes classes de vins.

Temari

Sessió 1 .

• Mètodes d'elaboració del cava.

• Diferències entre caves.

• Com es fa el tast del cava.

Sessió 2 .

• Procés del tast del cava.

• Comparació entre caves.

Sessió 3 .

• Tast de diferents caves.

• Tast dels caves rosats.

Sessió 4.

• Diferències entre caves.

• Tast comparatiu entre caves.

Sessió 5 .

• Visita a un celler.

Amb la col·laboració de:

Dies :

• Del 18 al 22 de Novembre de 2013

Preu:

125€ (Comunitat UAB)
155€ (Externs UAB)

Horari : de 17:00 a 20:00 h.

Docència : Institut del Cava

Lloc : Aula de tast de l'EUTDH-UAB.

Tipus : Classe magistral.

Nº de Places: 20

Es reconeix 1 crèdit ECTS de lliure elecció.

Per a més informació sobre el temari del curs i per poder realitzar la inscripció, visiteu la pàgina web de ‘El món del cava i el seu tast’ de l’EUTDH-UAB.

Places limitades.

This entry was posted on Dimarts, 10 Setembre, 2013 at 19:38 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.