EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Set 05 2013

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB agraeix a totes les empreses i institucions que recolzen el Grau en Direcció Hotelera impulsat pel nostre Centre, el seu suport constant, en aquest nou títol acadèmic que esdeve el primer en ser oficial a tot Espanya. La nova formació s’inicia el dilluns 9 de setembre de 2013!

La Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la UAB agradece a todas las empresas e instituciones que apoyan el Grado en Dirección Hotelera impulsado por nuestro Centro, su apoyo constante, en este nuevo título académico que se converte en el primero en ser oficial en toda España. ¡La nueva formación se inicia el lunes 9 de septiembre de 2013!

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB. Agraïments empreses i institucions recolzen Grau en Direcció Hotelera

This entry was posted on Dijous, 5 Setembre, 2013 at 19:35 and is filed under empreses, estudis, General, Grau en Direcció Hotelera, institucional, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.