EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 03 2013

El professor Jaume Fàbrega publica ‘L’essència de la cuina catalana’

Professor Jaume Fàbrega. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El professor de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i reconegut crític gastronòmic, Jaume Fàbrega ha publicat recentment la seva nova obra ‘L’essència de la cuina catalana’, un recull de les millors receptes de la nostra gastronomia, amb les seves històries, les seves anècdotes i el que han dit d’aquests plats importants escriptors de la cultura del país, totes recopil·lades per aquest prestigiós gastrònom. L’obra ha estat publicada per l’editorial Comanegra.

L’autor ha presentat aquest nou llibre davant dels micròfons del programa ‘La tribu’ de Catalunya Ràdio, el passat dimecres 15 de juny de 2013. Podeu escoltar íntegrament l’entrevista, tot seguit:

Entrevista a Jaume Fàbrega a ‘La Tribu’ de Catalunya Ràdio (15.06.13) per EUTDH

This entry was posted on Dimecres, 3 Juliol, 2013 at 19:49 and is filed under gastronomia, Obres, professorat, Publicacions. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.