EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jul 01 2013

Representants de l’EUTDH assisteixen al 5è Congrés de l’ACCID

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Francesc J. Uroz, Director de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB juntament amb la Directora d’Estudis del nostre Centre, Maria Noguera, van assistir com a representants de l’EUTDH a la celebració del 5è Congrés de Comptabilitat i Direcció organitzat per l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), que es va portar a terme durant els dies 6 i 7 de juny de 2013 a la Universitat Internacional de Catalunya a Barcelona.

En aquesta cinquena edició d’aquest esdeveniment, les conferències i les sessions de treball simultànies es van centrar en els temes més actuals en matèria comptable i de direcció d’empreses. Durant aquest dos dies es van reunir gairebé 900 auditors, comptables, acadèmics i investigadors, assessors fiscals i empresaris, consolidant-se l’acte com a gran trobada en l’àmbit de la comptabilitat i la direcció a Catalunya.

L’EUTDH UAB és membre de l’ACCID des del passat 2010.

This entry was posted on Dilluns, 1 Juliol, 2013 at 20:59 and is filed under Esdeveniments, General, institucional, Ponències, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.