EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 25 2013

L’EUTDH impartirà el curs d’especialització ‘Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries’ amb reconeixement de crèdits

Curs d'Especialització 'Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Curs destinat a persones que tenen algun tipus d'intolerància als aliments independentment del grau, i també a professionals del sector de l'Hostaleria que vulguin donar solucions a possibles clients amb aquestes malalties.

En el curs es facilitarà informació sobre diferents tipus d'al·lèrgies i intoleràncies, es resoldran dubtes i s'establirà un protocol d'actuació, tant a la llar com en el sector de la Restauració.

Aquesta formació es complementa amb un bloc pràctic, en el qual es presentaran i degustaran diferents elaboracions a partir de productes i receptes, principalment, sense gluten i sense lactosa.

Sessió 1.

• Què són les al·lèrgies.

• Informació sobre la intolerància.

• Tipologies d'al·lèrgies i intoleràncies.

• Resolució de dubtes i consultes.

Sessió 2.

• Protocol d'actuació a la llar.

• Protocol d'actuació en restauració.

• APPCC i contaminació creuada.

Sessió 3. Demostració pràctica de cuina amb productes sense gluten.

• Elaboració, presentació i degustació.

Sessió 4. Demostració pràctica de cuina amb productes sense lactosa.

• Elaboració, presentació i degustació.

Sessió 5. Demostració pràctica de rebosteria i pastisseria amb productes sense gluten i sense lactosa.

• Elaboració, presentació i degustació.

Dies: Del 15 al 19 de Juliiol de 2013.

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega (Professor de Cuina de l'EUTDH).

Preu del Curs: 125€ (Comunitat UAB)
160€ (Externs UAB).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Es reconeixen 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el temari del curs i per poder realitzar la inscripció, visiteu la pàgina web de ‘Al·lèrgies i intoleràncies alimentàries’ de l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Dimarts, 25 Juny, 2013 at 20:47 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.