EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 20 2013

L’EUTDH UAB, membre de la Comissió d’Estudi sobre Turisme de l’AECA

A finals de 2012 es va constituir la Comissió d’Estudi sobre Turisme de l’Associació Espanyola de Comptabilitat i Administració d’Empreses (AECA). L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB a través del seu director, Francesc J. Uroz, es troba representada en la Comissió atès que ell és membre de la mateixa des de fa més de 10 anys. El seu primer objectiu és elaborar un document que serà i rebrà per títol ‘El Marc Conceptual de Turisme’.

Els objectius d’aquesta Comissió són:

• a) Desenvolupament científic i professional del Turisme.

• b) Recerca de solucions als reptes a los que se d’enfrontar el Turisme.

• c) Difusió social del coneixement existent sobre el sector Turisme.

• d) Impuls a la col·laboració entre les Administracions Públiques, les empreses i els investigadors de l’àmbit del Turisme.

La Comissió està formada per un President (Dr. José Miguel Rodríguez Antón de la UAM), una Secretaria i un màxim de 35 membres vocals.

Anteriorment el professor Uroz ja havia col·laborat amb l’AECA en la publicació ‘Principis de Comptabilitat de Gestió’, monografia de l’AECA número 30, en el capítol sobre ‘La contabilidad de gestión en las empresas hoteleras’.

Podeu consultar al web de l’AECA tota la informació al respecte.

I també a: http://www.aeca.es/comisiones/comisionturismo.htm

This entry was posted on Dijous, 20 Juny, 2013 at 19:12 and is filed under empreses, estudis, General, Informes, institucional, Obres, professionals, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.