EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 18 2013

Curs de l’EUTDH a l’International Summer School: ‘L’empresa turística al s.XXI. El turisme de creuers’

International Summer School. L'empresa turística al s. XXI. El turisme de creuers. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera participa en una nova i innovadora oferta de cursos amb la denominació de 'International Summer School' que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona en el Campus d'Excel·lència Internacional de Bellaterra per als mesos d'estiu. Aquesta formació està pensada per als estudiants internacionals i nacionals, i grups, que desitgin viure l'experiència única i rica d'aprenentatge en una de les millors universitats europees reconegudes per la seva qualitat en la docència, i gaudir de vivències personals a Catalunya durant el període estival.

L'EUTDH imparteix el curs:

Es poden realitzar les inscripcions i veure tota la informació (temaris dels cursos, horaris, etc) de la 'International Summer School de la UAB' clicant sobre l' enllaç.

This entry was posted on Dimarts, 18 Juny, 2013 at 19:17 and is filed under alumnes, cursos, empreses, ex-alumnes, Futurs alumnes, idiomes. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.