EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 07 2013

Yancy Vaillant, professor – col·laborador de l’EUTDH, presenta els resultats del Projecte ‘Global Entrepreneurship Monitor’ Catalunya

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El Projecte ‘Global Entrepreneurship Monitor’ (GEM) és un programa d’investigació i difusió en matèria de creació d’empreses que mesura i compara l’activitat emprenedora i analitza la seva relació amb el desenvolupament econòmic. En el passat any 2012, hi van intervenir més de 80 països.

Aquest programa es va endegar l’any 1988 pel Babson College i la London Business School, amb l’objectiu d’establir una xarxa internacional per a l’estudi de la creació d’empreses, i es gestiona a Espanya avui en dia mitjançant el Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE).

En l’àmbit català, aquest programa es realitza gràcies a la col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona, amb la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El passat 5 de juny de 2013, en el marc de la celebració del saló ‘BizBarzelona’, dedicada a les Pimes i als Emprenedors’, el Dr. Yancy Vaillant, Director del GEM Catalunya i professor del Departament d’Economia de la UAB i professor-col·laborador de l’EUTDH va realitzar una ponència per presentar els resultats de l’últim estudi GEM per a l’àmbit de Catalunya. Les conclusions d’aquesta recerca, les podeu trobar al següent web:

This entry was posted on Divendres, 7 Juny, 2013 at 20:25 and is filed under emprenedoria, empreses, Esdeveniments, estudis, Informes, Obres, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.